mobinis

Just another WordPress.com site

Fijne Valentijnsdag!

op februari 14, 2012

Op deze dag van de liefde begin ik graag het allereerste blog ever van de Mobini.
Een mooiere start kan ik ze niet geven dacht ik zo.

Ik ben momenteel druk bezig met een opdracht voor een gezin zo goed mogelijk na te maken met de Mobini’s.
Het gaat om een gezin bestaande uit een vader, moeder en twee dochters.
De vader is zanger van een band, de moeder lerares en twee knappe meiden één van 7 en één van 2 jaar.
Gisteravond druk aan ’t schetsen geweest en alvast de hoofdjes gemaakt op de houten poppetjes en vandaag ga ik ze beschilderen.

Hopelijk worden ze zoals ze zich voor zullen stellen.
Meer volgt….


1 responses to “Fijne Valentijnsdag!

  1. veawen schreef:

    Ik ben benieuwd! En ik ga je zeker volgen 🙂 xxx

Plaats een reactie